7876 8672 - Denne side er et produktkatalog og linker til shops med produkterne kontakt@hodjafilmklub.dk
Vælg en side

En stor portion e-forretninger udlover nu flere former for fragt. En af favoritterne er for nærværende at få leveret til et afhentningssted, og så henter du bare de bestilte varer når du har mulighed for det. Leveringsformen er altså ret fleksibel, og typisk desuden den prisbilligste leveringsmodel.

Du kunne lige så vel beslutte dig for at få varerne leveret til din adresse eller ud på din arbejdsplads. Fragtmetoden er for det meste en tand mindre prisbillig, men endvidere super uproblematisk. Den mest betalelige fragtmulighed er uden tvivl at hente pakken selv, som jo afhænger af at du lever i nærheden af e-forhandlerens adresse.

En hel del online firmaer udlover levering på blot en enkelt hverdag på en række af deres varenumre, som trods alt er regnet ud fra at ordren placeres inden et konkret klokkeslæt, så de har mulighed for at nå at få ordren på posthuset forud for at logistikmedarbejderne holder fyraften.

En række e-shops i Danmark lover fragt uden omkostninger, men i de fleste tilfælde er det under forudsætning af at du handler for en fastsat sum. Derudover burde du foretrække den mest betalelige slags levering, der typisk – ligegyldigt om du er tæt på Helsingør, Holbæk eller Vojens – er at få dem til at bringe ordren til et udleveringssted.

Bemærk om internet shoppen er e-mærke tilsluttet

Det er jo ekstremt let for forbrugerne at vurdere prisniveauet på flere e-firmaer og af den grund har massevis af e-forhandlere fundet det nødvendigt at nedskære salgspriserne på specielt deres bedst i test produkter – til juniorer, men også til damer og herrer – enormt, og endda nogle gange tilbyde gebyrfri levering.

Men det kan imidlertid blive lukrativt at analysere enkelte webshops efter rabatkoder forud for at du køber, så du er usvigeligt sikker på at få den mest attraktive pris.

Man må imidlertid være opmærksom på, at når en netbutik udbyder deres varer til en udsalgspris som virker helt fantastisk lav, så er det undertiden være et karakteristika der viser en falsk online virksomhed. Bestillinger med kort er ikke desto mindre indbefattet af et regelsæt, hvilket sikrer kunden overfor svindlende e-butikker.

Vi tilråder generelt kortbetalinger eller mobilbetaling. Som et alternativ kan du overveje et tilbud som eksempelvis ViaBill, for så vidt du har i sinde at dække betalingen senere.

Det er smart at du gennemsøger internet butikkens kritik

Før folk køber på en webshop behøver de ideelt set studere dens betingelser, men det er ofte ikke super interessant.

Et nemt alternativ kan være at kontrollere om internet forretningen er medlem af e-mærke ordningen, grundet at det er en sikkerhed for at e-handlen retter sig efter de danske regler, udover at internet forhandleren rutinemæssigt revurderes af eksperter som behersker de gældende love. Derudover tilbydes du chance for støtte, når du får problemer med dit indkøb.

I øvrigt kan det være til hjælp at køber er oppe på mærkerne omkring de mest vitale vedtægter der har indflydelse på købet, eksempelvis den returret webbutikken garanterer. I den relation er det virkelig afgørende, at man når som helst opbevarer ens købsbekræftelse, således man fremadrettet kan bekræfte bestillingen, uafhængig om du søger en vare til en kvinde eller mand.

Se nærmere på hvorvidt online webshoppen er e-mærke godkendt

Trustpilot fremskaffer en lang række pæne muligheder for at sondere flere aktuelle brugeres evalueringer og af den grund foreslår vi, at du eftersøger internet forhandlerens anmeldelser inden du bestiller.

Facebook medfører lige så vel adskillige fantastiske metoder til at få kendskab til online butikkens kundetilfredshed. Derudover ser vi endda forhandlere på nettet hvor du kan udforme en kritik af købsoplevelsen, som ligeledes burde udnyttes til vurdering af tilfredsheden hos kunderne.

Hjemmesiden er finansieret af indtægter fra annoncer. Vi har samarbejder med en mængde internet varehuse hvor vi præsenterer butikkernes produkter, og opnår betaling forudsat en af de besøgende på vores hjemmeside gennemfører en ordre.

Vejledning om varer og internet varehuse i Danmark opretholdes nu og da, men der gives ikke garantier imod ændringer der eventuelt er realiseret efter seneste opdatering af websitets informationer.